سبد خرید خالیست

دانلود تراکت لایه باز سالن آرایش و زیبایی

Home » دانلود ها » دانلود تراکت لایه باز سالن آرایش و زیبایی
ایرانیمحصول
اورجینالضمانت کیفیت
12 مگابایت حجم
PSD پسوند فایل

تراکت لایه باز سالن آرایش و زیبایی

تراکت لایه باز سالن آرایش و زیبایی با طراحی بسیار لاکچری با فرمت PSD و مود رنگ CMYK قابل ویرایش در نرم افزار فتوشاپ با چند کلیک ساده و کاملا آماده چاپ می باشد.

ابعاد این تراکت A4 بوده و قابلیت چاپ بر روی انواع کاغذهای گلاسه و یا ساده می باشد.

این محصول با استفاده از تصاویر بسیار خاص و منحصر به فرد و همچنین با دارا بودن رنگبندی مشکی و طلایی ترکیبی منحصر به فرد را به وجود آورده که قطعا در موفقیت کسب و کار شما تاثیری مثبت خواهد داشت.

 

<yoastmark class=

نحوه خرید تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه

در این تراکت سعی شده با معرفی تیتر وار خدمات آرایشگاه های زنانه تاثیر تبلیغات را به همراه طراحی زیبا و چشم نواز دو چندان کرده تا شما در مدتی کوتاه به هدف خود برسید.

برای خرید این محصول کافیست روی دکمه خرید کلیک نموده و به وسیله کارت بانکی عضو شبکه شتاب به راحتی خرید آنلاین خود را انجام داده و فایل لایه باز را بلافاصله پس از پرداخت دانلود فرمایید.

در صورت بروز مشکل در هر مرحله میتوانید با پشتیبانان وب سایت بصورت تماس و یا پیامک تماس حاصل فرمایید.

<yoastmark class=

 

شخصی سازی تراکت لایه باز سالن زیبایی

در صورت تمایل میتوانید شخصی سازی این فایل را به ما واگذار نمایید تا بصورت کاملا رایگان این کار را برای شما دوست عزیز انجام دهیم.

کافیست فایل را خریداری و دانلود نمایید و از قسمت تماس با ما درخواست خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن فایل خود را دریافت نمایید.

کارت ویزیت ست با این طرح را از اینجا دانلود کنید

 

تراکت,تراکت لایه باز,تراکت لایه باز آرایشگاه,تراکت لایه باز سالن زیبایی,تراکت لایه باز آرایشگاه زنانه,تراکت لایه باز لاکچری,تراکت سالن زیبایی لاکچری,دانلود تراکت لایه باز,تراکت آرایشگاه,تراکت تبلیغاتی لاکچری,تراکت خام تبلیغاتی,نمونه تراکت آماده,نمونه تراکت آماده آرایشگاه,تراکت خام سالن زیبایی,تراکت تبلیغاتی لاکچری

اشتراک گذاری
محصولات مرتبط

کلیه دانلود ها با تعرفه اینترنت نیم بها محاسبه می شود